Trött och hungrig!

Näe. Efter att i stort sett hela dagen har gått så har jag fortfarande inte ändra uppfattning.
När jag vaknade 05,10 tänkte jag "usch..den här dagen blir inte bra" o tänk så rätt jag hade.

Stress, stress och åter stress på jobb. Magkatarrs ont och allmänt arg för att folk inte tänker. Why???

Tränat har vi gjort i alla fall..Ben! Och nu är jag äckligt hungrig, längtar efter en dusch och en peeling av ansiktet + lovely hudkräm från Bydo Shop. Ge mig NU!

Berättar om helgens planer lite senare för nu är det minsann mat på bordet ;)

Kram


Tog denna bilden igår för at bevisa att det faktiskt var ljus 16.40 när jag gick till tåget efter jobb!
Mot bättre tider, finally! 

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Skönt för dig att dagen på jobbet är slut!! Hoppas du får ta det lugnt ikväll å ladda inför helgen.

Ja, visst är det härligt att vi går mot ljusare tider! Å, vad jag längtar till vår å sommar... Fast först å främst vill jag slippa det onda så jag kan åka på resan utan att ha alltför mycket ont!!

StorKramen, Maria

2009-01-22 @ 19:33:51
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag väntar också med vinet tills på lördag. Men nu är det inte länge kvar. Vilken film ska ni se imorgon då? Jag slutar så pass sent så det är endast sängen som väntar för mig imorgon kväll.

krami på dig

2009-01-22 @ 20:46:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: mami

15.40 var väl klockan, du var i stan 16.10 - försöker du muntra upp oss eller?? Njut av din lediga helg, den är du väl värd. Synd att jag jobbar annars hade det varit kul att hänga med på IKEA. kramisar

2009-01-23 @ 12:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0