Vetegräs

Då har jag alltså testat återstående produkter från Body Shop

 
Båda luktar GOTT kan meddelas!

Rengöringsmjölken känns lite mildare än gelen. Hade kunnat tänka mig att mjölken på morgonen och gelen på kvällen (efter smink och så..) hade varit perfekt. Tyvärr har jag nyligen börjat bli så duktig att jag faktiskt tvättar bort allt smink på kvällen..så stå och pyssla både morgon och kväll är inte riktigt schemalagt än. Jag kör på varannan dag helt enkelt!

Rekommenderas i alla fall. Återkommer i ämnet om ca en vecka när det kanske har gjort verkan dessutom ;)

Nu ska vi i alla fall hoppa i säng här! Nicco ska upp tidigt och jag tänkte ta vara på lite av dagen..måste hinna med att ära både frukost och lunch imorgon, mår apa om jag bara äter två ggr på en dag, så det måste skärpas!

Kramar!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, äta är viktigt! Det blir lätt att jag "glömmer bort" att äta när jag är hemma själv. Men det känns framåt kvällen när jag "fuskat". Hoppas du får sova gott inatt!

Kramen, Maria

2009-01-20 @ 22:16:26
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: JOANNA

älskar the body shops produkter:)

2009-01-21 @ 08:13:34
URL: http://byjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0