Vill INTE!

Åhh vad jag hatar att gå till tandläkaren!!!!! Fy! :(
Men om två timmar ska jag sitta där...vet iofs att det går fort bara man kommer in, men näee...jag gillar INTE det!!! :(

Somnade inte ordentligt förrän i morse så gissa hur pigg jag är just nu. Får pimpla kaffe innan jag går helt enkelt.
O käka frukost, börjar bli riktigt hungrig.. Yes så får de bli. Frukost och kaffe nu!

I eftermiddagblir det tyvärr dåligt uppdaterat, efter tandläkaren ska jag till H55 (där vår bröllopsfest ska vara) och mäta, kolla lite på hur vi ska dekorera osv. Sen träning. Hinner kanske uppdatera där emellan dock :)

Wish me luck!
Kram

Kommentarer
Postat av: Mindy

Ha en skön dag.kram kram

2009-01-15 @ 11:18:37
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Ja, lycka till hos tandläkaren! Förstår din ovilja att gå dit, jag har världens tandläkerskräck. Å har världens ångest innan jag ska dit men sen när jag väl är där så brukar det gå bra...

Hoppas du får en fin dag!

Kramen, Maria

2009-01-15 @ 11:39:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0