9 arbetsdagar to go

Sen är det SEMESTER!
Första gången i mitt liv som jag har tre veckors semester dessutom, slå den! :)
Imorgon vid den här tiden är det typ bara 7 pass kvar eftersom jag kör vändpass...phu! Var ju ett tag sen man gjorde det nu!
Ska alldeles strax bege oss...försöke få tag på en mäklare bara..verkar vara lättare sagt än gjort :S

Jaja, hunnit med en mysig frukost på balkongen och tidningsläsande...redo för lite arbete ;)

Vi hörs imorgon gott folk!

Kramar!



Tänkte slänga upp den bilden som en liten påminnelse till mig själv att jag har ett Rom-inlägg att författa också;)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Härligt att det snart är semester!! Vi har 3 veckor kvar. Jobbar halvtid from nästa måndag å jobbar halvtid i 2 veckor sen är det semester i 4 veckor å sen är planen att jag ska jobba full tid efter semestern. Hoppas, hoppas!!

Ha det så trevligt på jobbet!

Kramen, Maria

2009-06-22 @ 13:58:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Hejsan babe. Vad trevligt att du endast har så lite kvar innan du kan ha semester. Har ni det tillsammans??? Planer inför detta?? Du kanske har nämt det...

Jag har exakt 6 veckor kvar innan avresan till Bulgarien.... men det går fort.

kram på dig

2009-06-22 @ 18:16:29
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman...Jag är bara ledig på fredag & kommer vara ledig varannan fredag nu ett tag framöver innan den långa semestern sätter igång..Längtar redan..slippa åka & jobba..hihihi...

Lillen kommer att titta ut till lucia nån gång..:) Så det är ett tag till men tiden går snabbt...längtar jätte mycket till den dagen med..Ha en skön sommar dag.kram kram

2009-06-23 @ 08:57:25
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: S!!

skönt att du också har semester snart!! de e vi väl värda!! har också 3v iår... hade ju ynka 2v förra precis som du...



Ha det bra vännen KRAMAR!!

2009-06-23 @ 09:39:02
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0