Blomvattning, balkongstädning, rosa tånaglar...

Vilket glamourliv man lever ;) Hrm

Sitter i soffan (japp igen). Balkongen är lite städad...typ tuppen från i påskas är bortplockad, ett par fat är undanplockade (såg mest rörigt ut), äckligt askfat sedan festen i måndags är tömt och bordet är rent igen.

När jag ändå var igång fick alla våra kära växter vatten, dom torkar ut rätt mycke snabbare nu på sommaren.

Tånaglarna har fått en make over och är knallrosa.. O hela jag ska snart in i duschen och peela och greja :)

Tog faktiskt tag i mitt liv och beställde hem ett start-kit från I.D Bare Minerals. Nu jäklar. Kan passa perfekt så här inför sommaren. Har ju redan berättat att jag har problemhy..har ju börjat gå på regelbundna ansiktsbehandlingar..och över sommaren brukar mitt ansikte vara mycket bättre. Men det kunde ju vara kul att känna sig lika snygg på hösten ;)

Så..nu ser jag bara fram emot att det ska dimp ner i brevlådan ;)

Vad gör alla ni andra denna söndagskväll?

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, helgen har varit bra här i Huvudstaden med min mor. Har hunnit träffa flera vänner dessutom. ;) Ikväll så ser vi på en serie "the legend of the seeker". Det är en massa avsnitt å jag hinner nog inte se alla innan jag åker. Åker hem imorgonbitti å det ska bli skönt att komma hem igen å sova i min egen säng med Marcus. Saknar honom!! ;) Det är ganska skönt att få längta efter varann ibland! ;)

Låter fint att du tar hand om hyn. Jag har börjat bli bättre på det jag med.

Kramen, Maria

2009-06-21 @ 20:26:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

Ja verkligen jätte skönt!



Men ibland måste man bara få ta det lugnt utan några måsten :)



HA en trelvig kväll :)

2009-06-21 @ 21:19:55
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorogn gumman..Min midsommar helg har varit en lugn & skön helg med nära & kära..Hoppas att allt är bra med dig med & du får en skön start på veckan.kram kram

2009-06-22 @ 08:55:31
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0