Där fick jag

Näe. Det gick inte riktigt som jag ville.
Vaknat flera gånger i natt och varit galet varm..sen frust..sen blivit varm..Ja ni vet.
I morse när klockan ringde hade jag två tennisbollar i halsen, feber och början till migrän. Lovely.
Hade dock tagit så mycket ipren att den där migränen bara blev i mild grad..men ändå.

Inge jobb med andra ord...Men det halsonda var nog en tillfällighetsgej och så länge jag kan hålla nere febern är jag tillbaka imorgon. Migrän jobbar jag dock inte med.. Då är det mer lägga sig i mörkt tyst rum och försöka andas som gäller.. Borde inte sitta här heller, risken är väl att den kommer tillbaka fullt ut..

Om jag orkar blir det ett inlägg om Rom senare idag.. Lovar dock inget.

Kramar sålänge



Är sååå sugen på att åka till Köpenhamns Zoo igen på semestern..
Bilden är tagen där, förra sommaren.


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad tur att migränen inte blev så hemsk! För det är hemskt att ha migrän. Hua!!

Hoppas du haft en bra dag trots allt!!

Kramen, Maria

2009-06-10 @ 16:25:44
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mindy

God kväll gumman.Allt bra med dig denna kväll.Här är det bra..lita trött,.blir så när man jobbar kväll i går & tidigt denna dag...skönt att vara hemma nu & slappa..Klart vi ska ta en fika snart..ska bli så skoj att träffas.Ska köpa sommar kortet så man kan resa upp till dig med under sommaren..Ha en skön kväll.kram kram

2009-06-10 @ 20:32:32
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhhh så fint du har fått hä inne igen. Ni är så vackra på böllopsbilderna och passar så fint ihop.

Stackare som blivit sjuk och krasslig. Och vädret gör det ju inte bättre heller. Jag håller tummarna för tillfrisknande snart.

krya på dig kram

2009-06-10 @ 21:16:48
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0