Det funkar ju!

HA!
Det funkar äntligen att mobilblogga för mig! Fantastiskt, gissa om ni ska få coola bilder från Götet och Liseberg imorgon ;) Haha.
Jag skulle ju åka dit själv egentligen och umgås med Maggis..men då min man (åhhh vad jag älskar att säga det!) var förvirrad och blandade ihop sina lördagar bestämde vi oss för att göra det till en par-dag istället.
Maggis och Erik, jag och Nicco :)
Blir Liseberg med åkpass först och sen lite käk på stan innan vi åker hem igen ;)

Sitter i sängen med nackont och tunga ögonlock..Väntar på att Nicco ska komma hem så vi kan krypa ner och sova. Även om jag ser grynt fram emot morgondagen så ska det bli skönt att sova UT på söndag. Känns som en massa evigheter sen sist!
Men sen har det ju varit en social och fullspäckad vecka också. Vet inte riktigt hur jag fick tiden att räcka till med bröllopsplanering innan?
Viss var kul med all planering men jag måste säga (speciellt eftersom dagen var SÅ PERFEKT) att det är skönt att faktiskt vara gift, kunna slappna av och ta dagen som den kommer efter jobb istället för alla måsten :)

Ihh..som jag längtar efter min bästis! Ska bli helt underbart mysigt att fnittra och äta sockervadd medan männen i våra liv står och skakar på huvudet åt oss :) Har en känsla av att det kommer att gå mycket pengar i jakten på stjärnvinsten bara..Haha! :)

Nee..dags att sova!

Natti babes!


I love yooouuu!

Kommentarer
Postat av: maggski

Hahahahhahaha det gick väl en del pengar för att få fatt i stjärnvinst men de gick ju bra till slut för er.. en annan har ju hittat en man med tur som fan :P hahaha.. har vart underbart idag! me love you 2!! PUSS

2009-06-06 @ 22:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0