Husvisning

Har ju helt glömt att berätta..
Imorgon ska vi gå på vår första husvisning ;)

Jättegulligt parhus på Ramlösa. Så vi håller tummarna såklart. Har tagit med pappa som smakråd och kunnig husägare. Jag och Nicco ser väl hyfsat hur det ser ut osv..Pappa kollar kanske efter lite annat.

Vi får se imorgon, gillar vi det hade det varit underbart kul :) Gillar vi inte det dyker det säkert upp fler snart. Men känns stort att gå och titta på det!

Riktigt riktigt trött sandra idag för övrigt. Jobbade kväll igår och morgon idag som sagt och det tog lite på huvudet. Har sovit bort en och en halv timme i soffan och precis ätit lite.
Snart dags för en dusch och sen slapp i sängen och se fram emot att Nicco kommer hem..längtar as always!

Nu är det bara 7 arbetspass kvar till semester..Tjohoo!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Så kul med husvisning!! ;) Vi började ju kolla förra sommaren å fortsätter tills vi hittar nåt. Vi har upptäckt att vi lärt oss otroligt mycket på att bara gå på visningar. Vi tittar på huset på ett helt annat sätt idag än förra sommaren.

Imorgon ska vi fara å titta på några tomter. MEN vi ska nog inte bygga nåt eller dra på oss för mycket lån då vi blir utan jobb om ca 2år!! Vi får nog ha is i magen!?? Men kul är det att titta i alla fall.

Jag är oxå en som är mer för träning å mat istället för kurer. Nu fick jag nåt ryck å tänkte prova. Det funkar ju men ja, träningen läntar jag till!! ;)

Stor Kram, Maria

2009-06-23 @ 20:43:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0