I'm lovin' it!

Värme och sol igen..padapapapa I'm lovin' it...Haha, någon som blev sugen på Mcdo mat nu? ;)

Bättre humör idag, igår påverkade vädret mig något otroligt och det blev riiiktigt svårt att hålla masken inför gäster med frågor till slut. Inte deras fel, I know..men ni vet när man är riiiiktigt irriterad redan och någon ställer 1000 frågor..Phuuu. Vädret var alltså riktigt åskladdat nere hos oss för er som inte förstår nu ;)

Idag är det bättre efter en god natts sömn och jag ska snart iväg..lite tandborstning och hårfix och sen är jag good to go :)
Fredag idag..med jobb hela helgen..men aja..I will survive.

Hörs nog lite senare, har ju som sagt en del att göra ;)

Kram på er!!


Snart dags för Grekland igen..inte utan att man längtar lite ;)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nej, inte blir jag sugen på McDonald´s inte! Det blir jag aldrig. Jag föredrar Frasse´s eller Max hamburgare! ;)

Hoppas du får en härlig helg!! (trots jobb)

Kramen, Maria

2009-06-26 @ 14:59:46
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0