Kommit ifatt?

Åhh..jag vet att jag är kass på det här.
Men något har hänt med Sandra..är sjuuukt social nuförtiden.

Tänkte få ihop en blogg med vad jag gjort på sista tiden..

Blev en after work i fredags som drog ut liiite på tiden..hemma ca halv ett.
Upp på lördagen lite sliten och träffade bror o mamma lite.. Gled rundor på stan och käkade lunch och gick sedan hem och däckade lite.
I ordningfix och sen stan igen på lördagskvällen med svägerskan ;)
Blev middag och rosé + drinkar på Dahlbergs och därefter ännu en drink på Oz.

Söndagen...liiite trött men gick upp, handlade till mamma, åkte ut till pappa och solade och badade lite. Hem till mami på middag därefter ut till Dessi och Jonas för att kolla in deras hus och grilla lite korv :)

Måndagen bestod av jobb och träning.
Tisdag jobb + date med Malin, ett glas rosé och mat på Haket...gött mos ;)

Idag är det onsdag och jag har jobbat, varit på studiebesök + varit på repan möte.
Var på väg hem 12 timmar efter att jag lämnade hemmet...ringde brorsan och fick vara social även ikväll.
Han och Robban dök upp och har suttit här fram till nu. Druckit kaffe, kollat bröllopsbilder och snackat skit.
Kändes lite som gamla tider då man var skitcoooool som fick hänga hos storebrorsan en fredagkväll. Ofta var också Robban där då dom två var som ler och långhalm....

Idag fick jag en sjuuuk sådan "förr i tiden" känsla. Kändes som att inte ens 1 år hade gått sen vi satt i Miches megasoffor på Bjäregatan och kollade film och käkade barbecue chips...uppe skitsent såklart..man var ju "stor" när man var med bror + polare (som jag såklart var lite hemligt småkär i på den tiden) hahaha.

Nu har Miche sambo och två bonusbarn i tonåren, Robban pratar om att skaffa bebis och jag är GIFT! Ha...det har nog gått ett par år sen sist.
Kul dock att allt är som förr :)

Här kom också kommentaren i rubriken "Faan Sandra...det känns på nåt sätt som att du har kommit ifatt oss nu...äntligen haha"

Nästa gång det är after work har jag lovat att bjuda in honom och hans sambo..så att han får träffa min man ;)

Nu är det en tjej som måste slänga sig i duschen och sen äta en tallrik havre fras eller nåt. Bara ätit godis och kakor och druckit kaffe på hela dagen...blööö!

Hörs nog av snart igen, kanske imorgon beroende på hur social jag är då ;)

KRAMAR!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vad du håller igång!! Nu hoppas jag på att jag oxå ska kunna få ork att göra mer! ;) Bara det får lägga till sig ordentligt så jag får va smärtfri!! ;)

Stor Kram, Maria

2009-06-03 @ 23:47:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Hihi ibland får man känslan av förr och då blir det lite bittersweet. man vet ju att det tiden aldrig kommer tillbaka. Men nu har vi ju en massa anant roligt att se fram emot eller hur?!!!

kram sötnos

2009-06-04 @ 08:42:18
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0