Lång(tråkig)dag

Jaa..jag gillar inte det där med att vara hemma.
O ju mer jag har legat och vilat desto mer har jag känt av huvudet. Skulle nog behövt en massa frisk luft.. Men nu är de för sent för de.

Har sett fotbollen med Nicco, pratat lite hus med mamma (vi ansökte omlånelöfte igår) och nu ska jag borsta tänderna och hoppa i säng.

Tänkte mest titta in och önska er alla en god natt! Imorgon blir det nog ganska tyst här då jag först jobbar mellan 8-16,30. Därefter Nordea för att fixa leg och nytt VISA kort. Sen är det sommar-picknik med kontoret (jobb) :). Härligt, förutom att vi inte har någon sommar..hmm jaja. finns inget dåligt väder bara dåliga kläder. Hrm.

Kram och natti!!


Vi i ett varmt Rom vid en smutsig Tibern på väg in i Vatikanen..

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej, ser bröllopsbilderna i den nya bloggstylingen

Det var ju kul. Ha det

2009-06-11 @ 00:15:05
Postat av: S!!!

heej sandrita. ja jobbar tyvärr tis annars hade de varit mega skoj=)



en annan gång!!Kram!!

2009-06-11 @ 15:54:25
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0