Lite synd om mig?

Känner mig ensam ikväll. Inte ensam "måste umgås" ensam..men "utan Nicco" ensam..
Är så mysigt att bara ha honom här..vi behöver inte prata eller göra något hela tiden, men att bara ha honom här och bara vara...Svensson liv med alla kvällar och helger ihop, where are you?
Förmodligen långt bort :/

Mår sjuuuukt illa dessutom, bara kom över mig när jag stod i duschen..så nu ligger jag pall i sängen och vill mest somna bort och sova i miljoner timmar.

Får väl bli så..
Natti.


Världens finaste och absolut bästa man - Jag Älskar Dig!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag har börjat känna av ont i halsen. Oj, oj, jag vill inte bli sjuk!!

Hoppas du mår bättre imorgon!!!

Jo, företaget jag jobbar åt ska lägga ner sin verksamhet i Umeå om ca 2 år. Marcus jobbar oxå där så det är därför vi blir drabbade båda två. Men vi får hoppas att vi hittar nåt annat innan dess! ;)

Sov gott!!

Kramen, Maria

2009-06-23 @ 21:59:31
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jo, tack. Halsen känns lite bättre idag men det lär bli några koppar te ikväll så jag håller det i schack.

Så spännande med huset!! Ska bli kul att höra vad ni bestämmer er för. Tomten vi kollade på var finfin. Nu gäller det för oss att bestämma oss för om vi vill bygga eller ej!??? Lite jobbigt är det men samtidigt väldigt roligt!!

Hoppas ni får en fin kväll!

Kramen, Maria

2009-06-24 @ 18:45:59
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0