Mycket pladder

Haloooo :)

Då var det torsdag, dagen innan en ledig dag, fantastiskt skönt måste jag nog få säga.
Hade fullt upp igår, helt galet vad det ringde och kom folk :) Kul! Tiden gick otroligt fort för att vara en sommarkväll! :)

Ikväll är dags igen, men först ska jag hämta mitt ID-kort hos polisen (finally!) och sen äta lunch i solen med Petter. Han ska också jobba kväll och därefter är det semester för hans del, så vi firar och säger hejdå över sommaren helt enkelt :)

Vi tittade ju på huset på Ramlösa/Humlegården igår. Dock blev det inget. Vi tänkte faktiskt lägga ett bud då det första och enda budet var rätt lågt. Men någon annan som varit på visning i söndags ändrade sig och la ett högre bud..och SÅ fint tyckte vi inte att det var. Jag blev dock kär i trädgården så de är de enda som känns lite trist. MEN vet ni vad..jag ska boka två nya visningar idag. Förhoppningsvis en på måndag och en på tisdag ;) Så håller vi tummarna helt enkelt ;) Man ska kyssa många grodor...

Här har jag precis betalt räkningar och det är dags för en dusch och sen lite samtal, dels till mäklare och dels till min kära Mia då mitt hår minst sagt är katastrof. Sitter och funderar lite på Niccos födelsedagspresent. Har en riktigt bra idé..men det krävs lite trix..haha ;)

Kram på er gott folk nu ska jag sätta fart :)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst är det så, man måste oftast gå på många visningar. För rätt som det är så hittar man RÄTT!!! ;)

Hoppas du får en bra arbetskväll!!

Kramen, Maria

2009-06-25 @ 10:08:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0