Oktober?

Näee.. vet ni vad. Det är nog ingen bra tisdag idag.
Har mått konstigt både igår och idag... Slö, febrig och allmänt jättetrött.
Det ösregnar ute och är riktigt kallt.. Vad händer? Hur blev det oktober efter maj?

Alldeles för mycket folk på tåget hem, var blöt av regn och blåst på perrongen. Av och upp till Fuji sushi..ännu mer ösregn.
Hem och såg den ouppackade väskan. Suck. Nåja. Tvätt i maskinen, väska uppackad, kläder upphängda. Rosenblad från bröllopsnatten borta, plockat lite allmänt och nu däckat i soffan efter en låååång varm dusch.

Saknar min man, är trött och börjar just nu känna mig sinnessjukt gnällig. Men det struntar jag faktiskt i. Man får gnälla ibland.

Har i alla fall tänt massvis av ljus och fixat allmän mysstämning här hemma. Det + sushi så fort Nicco kommer hem och sen få sova i min grop (som finns i hans axel) så vaknar jag nog som en glad Sandra imorgon.

Vad tror ni? Bra plan?


Lite så här har jag känt mig idag...haha sådär ärligt leende..Hrm..

Kommentarer
Postat av: teddy

Gummsan då jag vet hur det känns det där med att sakna sin man. Det gör jag just nu - så jävla mycket!!!! Och vädret gör inte det bättre.



Mysigt att fira midsommar med goda vänner. Vi får nog se vad vi hittar på. Jag har mycket ledigt iaf .



Jag ska pussa lillskiten från dig.

kram o natti natti

2009-06-09 @ 21:41:35
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Jag tycker det låter som en jättebra plan!! ;) Visst får man gnälla ibland. Här har det oxå varit kallt, fram till idag. Idag har vi haft sol å vindarna har varit lite varmare än förra veckan. Så nu känns det som det finns hopp om sommar. För det kändes helt klart som hösten var på G förra veckan. Vi hade minusgrader på nätterna här kring Umeå!!

Hoppas det känns bättre för dig imorgon!!

Kramen, Maria

2009-06-09 @ 22:10:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0