Saknad

Har ni haft en trevlig midsommarhelg?

Vi startade (som ni ser nedan) med en after work i torsdags för att ladda ;)
Fikade med Maggis och Erik på midsommarafton och sen begav vi oss till Åstorp för att fira.
Hade verkligen en perfekt midsommarafton med sill, snaps, nypotatis osv..
Därefter kubb och drinkar.
Jordgubbar och lekar/spel
Grillat och irish coffee...
Helt perfekt!

Tåg hem och landade mysigt i älsklingens famn där jag sov hela natten. Vaknade igår och hade nog en av de mysigaste dagarna på länge. En dag helt utan planer och en dag bara för varandra. Myste, kramades, pussades och var nära precis hela tiden. Så idag sitter jag här i soffan och saknar honom något otrolig då han är på jobbet nu...Längtar halvt ihjäl mig efter semester och långa dagar med honom.
9 arbetsdagar till...sen är han min :) Ska jag nog fixa.

Idag har jag i allafall hängt nere på stan med mami. Ätit glass i hamnen, gått rundor på stan, kollat lite butiker, ätit på Haket och sen tagit en kaffe i solen på K & co.
Sitter och kollat på Mommas boys nu..haha jisses. Hade velat se min bror och mamma i det programmet.
Skulle egentligen kikat på sällskapsresan men insåg efter två minuter att det inte var så länge sen jag såg den sist...så...
Inväntar Priviledged iställeet ;)

Avslutar med en bild som säger det mesta just nu:


Fotograf: Li Fernstedt


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

åh det kommer snart ska du se!!! den som väntar på nåt gott =)

väldigt fin bild på er!!



kramar

2009-06-21 @ 17:50:02
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: S!!

Så fin bild!=)

2009-06-21 @ 19:41:30
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

haha egentligen hade jag ju inte det..men det är jätte skönt nu när det är klart!:)



Hoppas du har haft en bra dag!

2009-06-21 @ 19:46:03
URL: http://lovebysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0