Shopping, abstinens och grannar

Lördag idag ja.
Har varit nere på stan med mamma. Handlade en klänning till henne på H&M, shoppade lite ansiktscreme och smink till mig själv + en tröja på Gina som nog invigs ikväll.
Tog en mysig fika och ytterligare en prommis på stan..Drömde mig som vanligt bort till ett hus med uterum och trädgård...Ett hem som vi kan planera tillsammans... Uscha vad jag längtar!

Är hemma nu, solen tittade fram mot slutet så jag gick sakta hem och njöt. Handlade ett par ramlösa på vägen hem och sitter nu nersjunken i soffan efter att ha sms:at lite med Maggis.

Ska alldeles strax ta en dusch och tvätta håret..sen krypa i myskläderna och bara vila lite...skööönt!

Ikväll blir det matlagning + en liten tripp ner på stan med min gamla granne från Planteringen, Daniel! Ska bli skitkul att snacka lite skit och dricka ett par glas vin! :) Förhoppningsvis möter min underbara man upp på stan också då han verkar sluta liiite tidigare idag än annars.

På tal om mannen så har jag lite abstinens efter honom.. Knappt setts denna veckan och lär knappt göra det förrän torsdag eftermiddag. Men sen har vi fredagen och lördagen med varandra...Sen är det bara två veckors jobb kvar innan det är semester! :) Planerad i detalj men det kan jag berätta om senare!

Nu blir de duschen och sen riktigt lördagsmys :)
Kramar!


I Love You, I Love You, I Love You!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0