Spännande

Inlägget härunder är minst sagt spännande.
Det försökte jag skicka ett antal gånger när vi satt och drack drinkar i måndags innan måndagsklubben på Swea startade...Hm nåja. Bätte sent än aldrig.

Swea var kul förresten, dagen igår var seg och idag kollar vi hus för fullt.
Jobb till 15 imorgon och sen lite ledighet. Underbart..Men mitt i det hela är jag bitter för att det är min sista dag på bokningen..Jag trivs för bra :(

Nu är de modevisning här hemma, fick hem en beställning från H&M :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad tråkigt att du inte kan va kvar när du trivs så bra!!

Kul med nya kläder!! Själv ska jag ut å jaga några nya byxor imorgon. Får se om jag hittar nåt!??

Stor Kram, Maria

2009-06-17 @ 21:04:43
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: S!!

ahhh ¨då förstår ja inlägget nedan ;)

2009-06-17 @ 22:12:58
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0