Åse kommer hem! :)

Phu! Där fick jag. Bara för att jag sa att det skulle bli lugnt och jag skulle ha massor av tid för bloggen.
Tjena.
Sålt massa rum, sålt en extra konferens. Stor grupp som givetvis kom samtidigt osv osv. Men men.

Tittar in snabbt för att berätta att B1..min underbara ÅSE kommer hem till bröllopet! Gissa om jag är HAPPY?! :)
Att hon får ledigt från ett jobb hon nästan precis hunnit till var faktiskt inget jag vågade räkna med, även om jag såklart hoppades.. Blev SÅ glad när hon skickade sms igår! :))

Lite lustigt när man tänker på det..en vän lyckas ta ledigt från sitt jobb i Grekland + flyga hem och greja..En annan "vän" lyckas inte ta ledigt från sitt bilförsäljnings-jobb... Lustigt as I said...

ÅSE: nu när jag vet att du kommer..vilket party det kommer att bli :))

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad kul att en så god vän kan komma på bröllopet!! Blir så glad för din skull!! ;)

Kramen, Maria

2009-03-05 @ 08:55:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är i såna stunder man märker vilka ens riktiga vänner är!! Kul för dig att hon lyckades få ledigt :)

2009-03-05 @ 12:59:33
Postat av: Anonym

kul för dig!! man vill ju alla alla vänner samlade en sådan dag!!



trevlig helg :D Puss o kram!

2009-03-06 @ 11:14:54
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0