Återfukta!!

Sen jag var på Lenhud för lite över en månad sen fick jag reda på att min hud är sjukt torr.
Visst lite vintertorr trodde jag, men nej. Riktigt illa torr tydligen.
Så..sedan dess har jag behandlat med italienska (dyra!) produkter, rengöring med mini peelingkorn i dagligen, ett lugnande ansiktsvatten (min hud blir lätt röd och flammig), fuktserum och hudcreme.. och ja. Det fungerar.
Visst är jag fortfarande otroligt torr, men hela ansiktet känns riktigt mycket bättre.
Behövs inte lika mycket foundation för att jämna ut och huden känns lättare på något sätt..

Sen kanske inte produkterna behöver vara så svindyra..men jag tänker inte byta i nuläget, ser och framförallt känner en galen skillnad.

Får bli dagens tips, gå och gör en ansiktsbehandling och få reda på vad din hud verkligen behöver, eller inte behöver.

Jag ska till Linda på Lenhud igen på måndag om en vecka. Ett löfte till mig själv är att även efter bröllopet fortsätta gå dit var åttonde vecka. Har tagit var sjätte nu fram till bröllopet för att jag skulle hinna med tre behandlingar.
Tror mitt ansikte behöver det..+ att det är sååå galet skönt att ligga där i en timme och bli ompysslad!

Perfekt inför sommaren också, finns väl inget så blir så fult som en ojämn bränna i ansiktet (vilket jag alltid har fått eftersom huden bråkat) tippar på att i år blir den betydligt snyggare ;)

 

Två av mina produkter från Bioline, Primaluce

Kommentarer
Postat av: Jannike

Skönt att produkterna verkligen fungerar, speciellt när det är så dyra!



Mm, djur är fascinerande varelser minst sagt! :)

2009-03-20 @ 13:07:00
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Å, det skulle man unna sig. Vad bra att du kan göra det nu innan bröllopet! :)

Jag skulle behöva unna mig massage oftare än typ 1 gång/år. Men det får bli när jag är bra från diskbråcket.

Jag kommer att tipsa om en bra sminkgrej som jag köpte i veckan. Får se när det blir, troligast i helgen!!?

Stor Kram, Maria

2009-03-20 @ 13:14:03
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll hjärtat.Allt är bra med mig denna dag..har semester så det kan inte bli bättre med massa sol 6 ledig tid med mamma & pappa denna dag..blev även träffa mormor på fika..Sen var det frisör tid hos frissan med..så en del har man hunnit med på sina fria tid.Hoppas att du har en skön kväll med din kära.kram kram

2009-03-20 @ 20:11:21
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0