Bodypump..

Argh!
Idga går det långsamt vill jag lova.
Tur att Jennie är här och livar upp stämningen.

När jag vaknade i morse var det blytyngder i ögonlocken, tror faktiskt inte att dom är riktigt upp än..haha.
Nåja, halva dagen och lite till har passerat. Skönt det.
Ska ta tag i en massa nu och sen förhoppningsvis andas lite innan det är dags att gå hem.

Efter jobb blir det syskondejt på SATS.
Jag, Nicco, Marina och Miche ska träna Bodypump ihop, skoj.. Kommer nog att bli många skratt!

Jag återkommer senare, om jag överlever passet vill säga!
kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gott att träna!! duktiga ni är=)



Puss!!

2009-03-10 @ 14:39:25
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Här känner jag mig oxå riktigt trött. Men tyvärr av annan anledning. Mormor har fått en Massiv stroke å kommer inte överleva!! Hua, kommer va mycke på lassa nu å väntar på att mamma ska komma upp från Sthlm.

Ha så kul på pumpen!!

Kram, Maria

2009-03-10 @ 16:00:17
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0