Det känns BRA!

Nu har vi varit på möte.
På grund av FÖRBANNADE Skånetrafiken/Dsb first var vi dock en kvart försenade. Nicco fick komma och hämta mig i Landskrona då tåget bestämde sig för att stå där..i typ 40 minuter. Jävla spån. Detta sägs också med tanke på att jag fick åka buss mellan kävlinge och lund i morse.. igen. Vad är deras problem med att bara ha tågen på banan, komma i tid och FUNGERA?! Nej..det är väl dumt. Halva deras personalstyrka borde gå åt till att svara på klagomål.


Nog om detta.
Mötte Li, vår bröllopsfotograf idag.
Hon är Perfekt! Verkligen Perfekt. En nere på jorden tjej som går att snacka med..Litar på att hon kommer att ta de mest underbara foto på VÅR dag!

Ska sägas att hon hade den sötaste lilla bebbe också.. Vill ha! :)
Säger ju det, universum är emot mig på den fronten, det är bebisar överallt ;)

Nu står världens underbaraste och lagar mat...gjort desser också. Chokladbruleé, hur underbar är inte han? ;)

Med andra ord blir det nog rätt tyst här ikväll, så kram på er och NJUT av söndagskvällen!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hua för tåg å buss som inte håller tiderna. Tur att resten av dan blev bra. Å vilken lyx att få middagen gjord!! Fast jag ska då inte klaga för Marcus lagar maten 9 gånger av 10.

Jag hoppas verkligen att ni får fina bilder å väldens bästa dag på bröllopsdagen!!

Ha det bäst!

Kramen, Maria

2009-03-01 @ 21:58:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Låter verkligen som att ni har hittat rätt fotograf för er. Det är viktigt att kunna klicka med fotografen för då behöver man inte oroa sig för att fotografierna ska misslyckas :)

Låter även som att ni haft en alldleles perfekt söndag också.

Ha en bra start på den nya veckan.

kramis på dig

2009-03-02 @ 05:44:07
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0