Fredag!

Uhh..är inne i en konstig period. Så fort jag inte äter mår jag illa.
Kan man hooa upp sig med någon maskin som ger mig mat hela tiden i lagom doser? ;)

Idag är det fredag! Ingen ledig sådan men fick i alla fall sova ett par timmar längre än vanligt.. Skönt!

Ska vara hos Mia kl 11.00, klipptid och prata igenom bröllopsdagen rent praktiskt. Mys :) Nu är det sååå nära!! På måndag är det 2 månader kvar!! Galet hur fort tiden har gått. Förra lördagen hade vi ju varit förlovade i ett år.. Just snyggt firande, på varsitt håll och sedan bakis dagen efter, haha!

Har precis ätit frukost så nu blir det till att göra sig i ordning och sätta lite fart!
Hörs sen när jag är på jobb!

Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

2mån.shit... :D. de e näära nu

2009-03-13 @ 10:40:02
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0