Helt ensam

Där fick jag.

Fick för mig att vi skulle vara minst två här idag. Men helt själv är jag. Fick någerlunda panik i morse när jag såg mailen och högen med uppföljning som väntar.
MEN...sakta (yeah right!) men säkert har jag tagit mig igenom hela mailen och halva högen med uppföljningar.
Hoppas på att kuna fortsätta i samma tempo även efter lunch, då slipper jag nog lömna över massvis till imorgon. Finns nämligen inget jag hatar mer än att lämna över till andra. Vill ha rent, snyggt och KLART när jag går hem..Vilket förvisso är en halv omöjlighet här uppe!
Men försöka kan man!

Hur har ni det idag? Solsken överallt även idag?

Efter jobb idag blir det SATS och sen är det en som ska mysa med Nicco- Moi!

Kram på er och hoppas att ni har en riktigt lovely torsdag!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad bra att det går bra för dig i alla fall!! Du ska se att du blir klar trots att du är själv!!?

Här skiner solen idag oxå så jag ska gå ut en sväng å sen ska jag ta och rensa garderben! Jag har ett sånt sug efter att få rensa att jag tror jag blir galen. Har kännt så länge men i och med mormor så blev det ju framflyttat. Har inte haft ork för nåt annat senaste veckan. Men nu så ska här rensas!! Å så skönt det ska bli!!

Ha en fin dag å kväll!

Kramen, Maria

2009-03-19 @ 11:27:45
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Här är det solsken iaf. Sååååå underbart nu när det är sista dagen här och allt. Nu väntar tre låååånga dagar av frihet (dock lite plugg).

Visst är det bra att stå i kö för att ev. kunna bygga i framtiden. Alltid underbart med en ny lya.

Jag önskar mig ett funkishus.

Trevlig torsdag vänne.

kramis på dig

2009-03-19 @ 12:43:51
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0