Kind of Busy

Tjohej!

Snart halva jobbehelgen förflutit, gött!
Har gått snabbt och jag ha r hållt mig galet sysselsatt med diverse helgrutiner, skönt!

Imorgon räknar jag med fullt ös! Lika bra att gå inför det ;) Tänkte hinna med två provisioner och den sista helgrutinen också! + en god frukost med Sara och Anders såklart ;) Nice!

Dagen idag har verkligen sprungit på. Tyger blev inhandlade och Maggis blev mätt..(haha inte äta-mätt utan klännings-mätt, måttad?!) Skönt att vi har kommit såpass långt. Nu är det bara ett orosmoment på min himmel, sångerna och våra sångare! Vet faktiskt inte hur/när vi alla ska ha tid för repetition och allt.. Hur hinner man det när vi är minst fem olika personer som ska vara med/ha tid/osv..?

Annars börjar det närma sig gott folk.. Snart är det bröllop på G!

Lovar att svara på era kommentarer imorgon, har inte riiiktigt tiden just nu, men lär ha tidigt imorgon bitti!

Kram på er och hoppas ni har en riktigt trevlig lördagskväll!

Kommentarer
Postat av: maggan

hahah o jag var smalare än jag trott :D sjukt nöjd :) hihi

2009-03-22 @ 11:41:53
Postat av: Mindy

God middag hjärtat..Alltid kul att shoppa massa..speciellt på h&m för det är så bra priser..man får mycket för pengarna..har man medlemskort så får man tillbax present chekar vid års skiftet..alltid kul :) Hoppas att du får en skön söndag.kram kram

2009-03-22 @ 12:42:50
URL: http://blondis81.blogg.s

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0