Mackor, Loka, Kaffe

Så ser det ut hos mig just nu.
Två rostade mackor, loka och kaffe. Idag ska jag dricka masvis av vatten! Fick ont i huvudet efter träningen igår..och vet precis vad det beror på. Vattnet jag drack under träningen var det första vatten jag fick i mig på hela dagen. Kasst! Men hade ju som sagt plenty to do så..

Träningen igår var TUFF! Körde axlar och bröst. Stackars Marina idag..hon har ju inte varit med oss tidigare och igår fick hon köra samma som oss..aj aj!

Idag har jag en alldeles perfekt fredag framför mig.
Frukost nu, sedan en lång härlig dusch med peeling och hårinpackning (om jag har någon?!).
Ska chilla lite framför datorn till, kolla om min kod till "studera.nu" har kommit. Därefter lite lunch och sen ner på stan och träffa Sandra. Ser fram emot en latte och lite skitsnack. Vill hitta några roliga armband på Glitter också, vet någon om dom har nåt kul inne just nu?

Ikväll är det O'learys som gäller tillsammans med Dessi och Jonas! Gött, blir burgare och cider! Nice fredag!
Synd att man jobbar imorgon bara, men sånt är livet. Nästa helg är en "ledig" helg!

Kram sålänge

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vilken härlig ledig dag du har planerat!!

Vi ska ha middagsfrämmande ikväll men annars har vi inga planer för helgen. Helt öppet för förslag. Det känns skönt att ha det så ibland oxå. Jag misstänker att vi kanske åker till Marcus föräldrar, det var länge sen vi var där!

Ha en härlig dag!!

Kramen, Maria

2009-03-20 @ 10:42:40
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Jannike

peeling och hårinpackning låter underbart! kanske skulle ta och unna mig en själv!

2009-03-20 @ 12:47:41
URL: http://iingensoldat.blogg.se/
Postat av: teddy

Viktigt med att dricka mycket med vatten under dagen. Brukar nämligen göra samma misstag.

Ush visst är det tufft när man behöver jobba under helgen men det går fort ska du se. Snart är du hemma hos din älskade :) Du har kvällarna lediga eller hur?

Trevlig fredag tjejen.

kram kram

2009-03-20 @ 14:07:01
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

ett armband blev de ja!! :) tack för idag! jätte mysigt. Hälsa dessi !!!



puss o kram sandran!=)

2009-03-20 @ 16:40:48
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0