Nightmares..

Var meningen att jag skulle blogga massor efter träning och mat igår.
Nicco hade ju fotboll att glo på tv'n... ;)
Men nej.. först somnade jag nästan i hans knä framför just fotbollen och sen när jag vaknade till hade jag en galen huvudvärk :(
Så rakt i säng vid halv tio tiden..vilken flickvän och bloggare man är va? ;P

Drömde en riktig mardröm inatt också.
Vi hade precis fått vår första bebbe...världens sötaste lilla tjej..
Nicco var iväg någonstans och mamma var hemma med mig (MINI bebis var precis nyfödd).
Blev jordbävning..en sjuk sådan. Precis allt trillade ner och jag och mamma hade fullt upp med att skydda lilltjejen från allt som flög omkring.
När allt lugnade ner sig hörde vi på radion att en massa vägar hade kollapsat.. Jag skulle försöka få tag på Nicco som just var ute i BILEN. Går in i köket för att hämta min mobil och brevid den ligger givetvis hans..

O ni vet när man får den där fruktansvärda känslan av att nåt har hänt..o så kan man inte få tag på personen i fråga. Den känslan är hemsk :(
Resten av drömmen irrade jag omkring överallt i stan och försökte leta upp honom med bebisen hängande på axeln..
Vaknade med ett ryck och var väääldigt glad över att han faktiskt låg brevid mig!

Usch :(

Nu är det dags för den här tjejen att dricka kaffe och jobba lite. Men  vi hörs nog senare.. Har nämligen ingen träning inplanerad ikväll så jag tror armarna längtar lite efter datorn ;)
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Nej, men usch! Vilken mardröm!! Hua!

Hoppas du får en fin dag idag!!

Kramen, Maria

2009-03-11 @ 08:40:33
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

Hej gumman.Det var ingen trevlig dröm..det är fruktansvärt att drömma så verkligt..Allt är bättre med mig,,ska jobba i kväll...Det var en hems m vecka..Men skönt att det börja avta..Hoppas att du får en skön dag.kram

2009-03-11 @ 10:17:38
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: teddy

usha vilken mardröm. Tur att det bara är en dröm.

Jag brukar också drömma massa sjukt. Inatt mikrade jag min hund i drömmen. han hade gulsot och skulle ligga i värme :( Helt sjukt ju.

Trevlig onsdag och hoppas du får fina drömmar inatt.

kram kram

2009-03-11 @ 11:49:27
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0