..O regnet det bara öser ner

Vad är det här för start på mars? Ösregn?
Som jag har sovit inatt. Avundas inte Nicco som fick gå upp 6. Jag kunde inte ens öppna ögonen när han sa hejdå. Tror jag är lite sliten efter mina två "helgveckor".
Å andra sidan tror jag inte att jag kommer att vara mindre sliten nästa vecka efter min lediga helg. Helgen som kommer, min lediga alltså, har typ varje minut inplanerad.
Men det ska bli kul. Man behöver en parthelg ibland, och i alla fall jag är sjukt taggad :)

Idag står inte mycket på schemat. Ska först försöka få på mig andra kläder än joggingbrallor..tvätta ansiktet och ta lite lätt med smink. Var och solare igår, blev verkligen en mysig färg i ansiktet direkt. Nu framöver är det en sol i veckan som gäller fram till bröllopet. Tänker INTE bli jämförd med klänningen i färg ;)
Ska ner på stan vid lunch för att träffa mamma och hämta en katalog från ett konditori, börjar som sagt bli brådis med tårtan nu. Tänkte även skriva ut en bild på min brudbukett och faktiskt gå och beställa denna.

Därefter är det hem igen och bara plocka undan lite...i eftermiddag är det BodyPump som gäller..ska bli gött! ;)

Kramar

Så här fast i vita blir det ;)

Kommentarer
Postat av: Mindy

Hej gumman.Det var mysig att vara hemma hos svärmor..god mat & gott sällskap..Nova Lund kunde vi varit utan..hihihi...inte ofta man finner något där..Men nån gång ska man ha tur..hihi...

Det stämmer att jag jobbat på som vanligen veckan ut..,men i dag är det i kväll..skönt med slappo dag..Ha en skön jobb dag.kram kram

2009-03-02 @ 10:53:19
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Kimsan

Gah, regnar det? Jag har inte ens rest mig ur sängen. Btw, det är inge bra med ledig måndag, man blir helt förvirrad resten av veckan :) Jag kommer tro det är måndag imorgon som vanligt :D

Nu ska jag trycka i mig lite frukost och dra och träna, hoppas du får en supermysig dag gumman!

Kram!

2009-03-02 @ 11:01:03
URL: http://kimsana.blogg.se/
Postat av: teddy

Hihih nej man vill ju inte vara lika vin som vackra brudklänningen. Försökte också sola så gott jag kunde men det blev lite märken från bikinin - kunde ju inte sola topless i Bulgarien....

Hur som. Här snöar det igen....vill ha vår snart. Ska bli skönt att komma iväg på smekmånad snart.

kram på dig och ha en fin måndag

2009-03-02 @ 11:41:51
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vilken tjusig bukett!! Tycker ofta att det är så att "less is more"! :)

Här har vi jämngrå himmel å så blåser det ordentligt. Hua, men jag ska gå en prommis i alla fall. Ska på Clas Ohlson å kolla efter "fransgardiner" som Marcus såg i lördags. Hm, kanske skulle va nåt för oss!???

Jag skulle oxå vilja träna å ska faktiskt fara med en kompis i helgen när jag är "gräsänka"! ;)

Ha nu en fin dag!

Kramen, Maria

2009-03-02 @ 11:47:57
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0