Om två månader

Om två månader..

..Kan jag kalla mig fru
..Har jag varit gift i tre dagar
..Är jag i Rom tillsammans med min man och njuter av en sen lunch, kall skumpa och av varandra.

Gissa hur bra detta känns?
En dag som denna speciellt då samtalen öser in med jämna mellanrum, då mailhögen aldrig minskar och uppföljningslistan verkar bli längre och längre.

Fast, efter regn kommer solsken. Uppföljningslistan är avklarad med endast ett par saker framskjutna till morgondagen, mailen är tom så när som på ett mail och telefonen har varit TYST i ca två minuter nu ;)

Hem om 50 minuter. På med träningskläder. Köra bröst och axlar. Hem och duscha. MYSA!

Vad gör alla ni andra idag?
Kram

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jo, det har gått bra idag. Jag tar lite åt gången så jag inte åker på ett bakslag när det gäller ryggen. Jag fortsätter imorgon...

Härligt med nåt att se fram emot som du har!! ;)

Ha en härlig kväll!

Kramen, Maria

2009-03-19 @ 16:05:56
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

ROM vad underbart... förstår att du längtar!!!ses imorron!!:)



puss

2009-03-19 @ 17:33:46
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄNTLIGEN ÄR DET ÖVER!!!!!!!!!!!

Underbart. Önskar att jag kunde klunka lite vin men jag orkar inte, hahahaha. Hur dåligt låter inte det då??? Men på lördag så.

Snart så är du ju fru och sitter i Rom. Det kommer gå fortare än du anar. Du kan ju ta helg för helg och räkna ner.

Körde också styrka idag.

trevlig kväll söntos.

kramis på dig

2009-03-19 @ 21:23:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0