Our wedding

Åhh, idag känns det NÄRA!
Mia provade lite med mitt hår..och nu vet jag hur jag vill ha det, kommer att bli SÅ snyggt!
Pratade lite om dagen i sig, om hur/när tärnorna skulle komma och se ut..Hur mamma ville göra osv.

På väg därifrån när jag pratade med mamma så började hon prata om vad jag ville göra kvällen innan. Ska ju sova hos henne (badkar!!!) och ha en riktig tjejkväll innan det är dags för mig att bli FRU!
Pratade om att boka en pedikyr + manikyr-tid. Sen är ju ett glas bubbel ett måste framför nån bröllopsfilm..eller? ;)

Summan av det hela är att idag känner jag en sån känsla av att vi är där snart. Nu är det verkligen snart! :)

Lycka!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0