Snälla, snälla

MYSIG kväll igår.
Mamma, svärmor, svärfar och svägerska/brudtärna var här. Vin och trerätters. Min blivande man är årets kock! :)
Så himla gott och så himla trevligt!

Sen blev det såklart kaffe framför tv'n och SÅGNING av melodifestivalen. Vad var det där????
Måns låt var helt ok, jag gillar EMD's, den sätter sig verkligen och jag blir glad av den.
Men fröken opera går fet-bort och likaså Ugglas. Herrejesus.

Jaj, tur man gifter sig på ESC dagen i alla fall ;) Slipper eländet!

Dagen idag har varit hyfsat effektiv. Var så HAPPY när jag vaknade brevid Nicco, kunde ligga och kramas och bara mysa innan vi var tvugna att gå upp. Helt underbart, njuter nåt galet av de få mornar vi har tillsammans numera!
Upp och käkade frukost och sen CORE på Sats. Vet inte vad jag tycker.. Tränade på Nautilus innan och de hade ett ABS pass som var motsvarigheten till Core där.. Mykcet tuffare pass och mer känsla. Tycker mer att core känns lamt om jag ska vara ärlig..men men..

Kommit hem, satt upp oss på tomtkö (sjuka vuxxenpoäng!!!) och kollat lite på husmodeller. Planen är att vi ska bli med hus 2010! :)

Nu är Nicco iväg och jobbar ett par timmar och sen blir det kebabtallrik i soffan, great ;)

Återkommer lite senare med ett "jag vill ha våren 2009" inlägg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0