Tonight

Jobbar kväll idag. Hade massa planer på förmiddagen egentligen.
Skulle bädda rent, städa badrummet (har ju gäster på lördag och tänkte ta lite i taget då jag inte hinner med riktigt annars), äta ordentligt och greja.
Bädda rent gjorde jag förvisso..och stoppade badrumsmattan i tvättmaskinen.
Mycket mer blev det inte. Redan när Nicco klocka ringde upptäckte jag hur sjukt illa jag mådde.
O när jag vaknade andra gången och själv skulle upp var det förvisso lite bättre men inte bra.

Nu känns det helt ok men måste äta känner jag, fast det är snart dags för det så de e lugnt :)

Jobbar kväll ikväll och har en del provisioner att ta tag i. Men annars ska det vara lugnt. Blir lite bloggande till och ska givetvis svara på era söta kommentarer, ni är så goa!!

Nicco är och hälsar på sin mormor och morfar..Dom har jag inte sett sen i julas efter att jag började jobba igen efter ledigheten. Helt galet. Hinner inte med nåt känns det som emellanåt.

Denna veckan MÅSTE vi samordna något med de två som ska sjunga på bröllopet..de måste få "öva ihop sig" då det blir två duetter och Nicco måste få se kyrkan. Men då det är en himla liten kyrka som ligger utanför stan är det inte det lättaste...den är ju inte direkt öppen alltid..Crazy.. Blir ett kul jobb.. Men sånt som måste hända snarast!

Det fixar sig det med..
Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad mycket du har att göra!! Jag blir matt av att bara tänka mig att ha så mycket att göra nu... men så är jag ju full av medecin som gör mig trött. Nu skulle vi egentligen suttit på planet påväg till Bangkok!! Buhu, jag är riktigt ledsen å våra kompisar som verkligen sitter på det planet!! Men dom skulle ju bara vara borta i 2 veckor.

Hoppas du får en trevlig jobbarkväll!! Å nej, du missar ju Leila ikväll, kl 21 på tv4+!! Hur ska det gå?? :)

Stor Kram, Maria

2009-03-04 @ 17:46:37
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Tihi, Leila Lindholms nya programserie börjar, Leila på landet. Hon är ju min stora idol när det gäller mat å bak. :)

Kramen

2009-03-04 @ 19:19:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Anonym

hoppas jobbkvällen gått bra=)snart heelg. puss på dig

2009-03-04 @ 19:20:50
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0