Trodde jag ja!

Trodde ju att det skulle bli massa bloggande igår.
Har verkligen fullt upp från början till slut här på jobb. Vilket visserligen är himla skönt för tiden springer på som bara den.

Idag vaknade jag faktiskt helt ok utvilad, konstigt med tanke på att jag sovit ca 5 timmar. Men men, ska INTE klaga! Var ändå lite avundsjuk på Nicco som var så söt under täcket när jag gick..gobollen! Dock har jag lite dåligt samvete eftersom han får fixa allt hemma inför middagen ikväll.. Fast laga mat kan han (tro mig!) så jag går hem och dukar! :) Skönt att ha en så grym blivande man! :)

Har varit här nu i tre timmar och fått massvis av jobb gjort. Chefen lär få tid till sitt när hon tar över efter mig idag!

Vad gör, och ska ni andra göra denna lördag?

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: teddy

Godmorgon babe. Skönt att du är utvilad. Vad är det för gäster som ni ska ha??? Visst är det underbart med en man som kan laga mat. Jag brukar okså bara duka när mannen har lagat eftersom han inte vill att jag ska stå ivägen för honom :)

Hoppas ni får en fin middag ikväll.

kramis

2009-03-14 @ 09:50:25
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Vad härligt att du får känna dig utvilad trots att du jobbar som du gör!!:)

Här händer det inte så mycket. Vi ska bara ta det lugnt åsså ska jag åka en sväng till mormor på lassa.

Jo, vi ska oxå köpa en sodastream!! :) Vi har velat ha en länge!!!

Ha de!

Kramen, Maria

2009-03-14 @ 11:41:39
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag gumman..Så skönt att du får lita helg ...Ska du se melodifestivalen finalen eller? Allt är bra med mig..Har varit lita på Burlöv center,,jag köpte inget men min kära gjorde...:) Bara bra att jag inte köper på mig för jag behöver inte...hihihi..Kram kram

2009-03-14 @ 15:15:22
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du också denna helg?

Jasså esc e den 16maj? Jag klarar mig,ert bröllop ska bli så mycket roligare!! :D



Puss på dej vännen!

2009-03-14 @ 15:53:09
URL: http://originellt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0