Vårväder & solskens-sandra

Hej på er!

Lycklig Sandra idag! :) Solen skiner (även om det är halv storm!) och fönstret står vidöppet här uppe.
Massor av mail som bara strömmar in, men är på gång och tyckte jag förtjänade en liten paus framför bloggen!

Idag är det bokning fram till 16,30, tåg hem 16,48.
Måste infinna mig på SATS 17,45 för att var apå Bodypump 18,00.

Gissa om vi kommer att däcka efter lite mat sen? ;)
Tror det!

Nu är det dags att jobba vidare..Jisses vad folk är duktiga på att maila nuförtiden!

Kram på er och NJUT av vädret!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jamen, visst är det trevligt när solen skiner!!!??? Jag känner mig såå mycket piggare!! Trots att mormor är så dålig att vi bara väntar på att hon ska "gå vidare".

Idag ska jag till Body shop å bli sminkad. Sen ska jag en sväng upp på lassa å sen ikväll ska jag passa mina brorsbarn när bror å Rosi åker upp på lassa. Det ska bli kul att träffa mina "bäbisar" igen... det blir alldeles för långt mellan gångerna.

Hoppas du får en fin dag å kväll! Träna lite åt mig med!!?

Stor Kram, Maria

2009-03-17 @ 11:54:23
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohh hopps du hinner vila dig mellan varven.

Vad skoj om det skulle vara en liten på väg :) Så den som väntar på någo gott.... jg brukar nämligen känna på mig sådana saker, hihi.

Önskar dig en revlig kväll och sov så gott.

kram kram

2009-03-17 @ 21:03:18
URL: http://caitlin.blogg.se.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0