Bröllopsduellen

Haha passande film vi tittade på va? Så här efter vårt eget bröllop.

Rekommenderar i alla fall den filmen, lagom för en kväll, lite rolig, lite galen och himla mysig.
Fick mig att fundera lite på vad jag hade gjort utan min Maggis och Marina..Näe..vänner/tärnor är VIKTIGA inför bröllopet..och under såklart!

Nu ska jag hoppa in i duschen och tvätta hårt inför morgondagen ;) Ska försöka gå upp i tid och få det plattat också..Har jag inte gjort på över en vecka nu ju så..kan vara dags.. (TUR att min Mia inte läser min blogg..hahaha)

Kram på er..och om jag inte hinner uppdatera imorgon (troligtvis har jag noll tid över...) så ha en alldeles underbar fredag. Drick ett glas vin, ha en härlig after work med kollegor/familj, laga god mat hemma med din älskling eller bara NJUT och ta det lugnt och se fram emot en fin helg (ryktena säger att det ska bli fint väder i nästan hela Sverige).

Natti! :)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Å, den filmen måste jag se!! Låter trevlig.

Bakningen gick bra. Du kan hitta en massa recept under fliken "bakning" hos mig!! Receptet på chocolatechip cookies finns där, långt ner på sidan!! ;)

Det blir nog ett glas vin imorgonkväll!! ;)

Ha så trevligt du med!!

Kramen, Maria

2009-05-28 @ 22:17:34
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Godmorgon gumman.

Självklart kan du ölvertala mannen att köpa hus i grekland :) Gör det nu medans ni är nygifta också för då får man tydligen allt :) hihih.

Hoppas du har en trevlig after work och drick lite vitt för mig så dricker jag lite för dig.

skåååål.

kram kram

2009-05-29 @ 08:06:00
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman..Välkommen hem till Sverige ingen..Hoppas att eran resa var en trevlig resa ? Ska åka dit med killen längre fram i tiden.Allt bra med söta dig denna fredag? Här är allt bra med mig..synd att man ska jobba i kväll.,men det kommer säkert gå snabbt..får snart träffas...Ha en skön dag.kram

2009-05-29 @ 12:11:48
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: S!!

Kul o se er igår!! =) hoppas kvällen var mysig. Puss å kram på dig vännen!!

2009-05-30 @ 19:30:45
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Mindy

God kväll gumman.Allt bra med dig denna sommar kväll?...Hoppas att du har haft en skön dag på jobbet om du inte har varit ledig..Får snart träffas :) Ha en skön tisdag kväll.kram kram

2009-06-02 @ 17:07:56
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0