Fredag, lördag, söndag och måndag

Sitter på golvet i vardagsrummet och läser bloggar och skriver i min egen.. Dricker pepparmintste med massa honung i.. Saknar mitt kaffe. Men så fan heller om jag ska bli sjuk nu. Icke!

Men åter till min lilla helgbeskrivning nu då.

I fredags var det först jobb till 15,00, hade ju jobbat in mina halvtimmar tidigare i veckan så de var fritt fram att gå tidigare.
In till stan och upp till Mia. Först ögonbrynsplock och färg och sen hårfärg :) Lovely med lite färg..Har ju hållt mig från att färga det i ett år nu. O snyggt blev det!!

Hem och började duka upp lite. Mackan, Emelie, Mattias, Anders, Jennie & Sara kom och vi satt här hos oss och drack vin, smaskade ost och kex tillsammans med vindruvor, melon och päron :) Såå mysig och välbehövlig kväll, vill ha fler sådana snart!
Blev nog en del mer vin än jag trodde för vi alla hade visst vaknat med huvudvärk dagen efter, haha!

Mådde med andra ord inte hundra i lördags men upp skulle vi..Och begav oss till Mölle & Kullaberg och klättrade lite i berg. Haha..Klart man måste utmana sig själv till att försöka bryta ett par ben en vecka innan bröllopet..

  


Åkte ner till O'learys och käkade lite och sen hem och somnade lite innan det var dags för nästa fest.
En av våra kära toastmastrar ska flytta till Guadaloupe tillsammans med sin sambo direkt efter bröllopet och det här var en sorts avskedsfest. Hade så galet roligt att vi inte trillade hem förrän vid två..från en hemmafest! Hur ofta händer det?
Skrattade så vi grät emellanåt, hittade på reklamsnuttar och höll på ;) Galet kul som sagt!

Upp i söndags och till vår skräddare som faktiskt hade fått ihop klänningarna till mina tärnor. Finally! Marinas sitter perfekt nu är det bara Maggan som ska prova sin. Detta ska då ske imorgon när jag, pappa och mamma åker upp till götet och möter upp henne.

Handlade lite grejor till bröllopet och sen var det middag hos brorsan för att fira svägerskan som fyllt ¨år när de va i Turkiet.

Igår var det måndag och då var det jobb igen.
Direkt efter jobb åkte vi till kyrkan för att Caroline & Markus skulle få sjunga låtarna ett par gånger. Låter underbart och jag är såååå nöjd! :)

Nu måste jag dock rusa..annars blir jag sen till min behandling!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: S!!

låter riktigt härligt!! hoppas förkylningen lägger sig snart..kramar!!! :)

2009-05-12 @ 10:20:28
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: S!!

ps. jaaa du kommer få skit glada o skit partysugna gäster må jag lova=))

2009-05-12 @ 10:35:23
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Nog har ni fullt upp!! Men oj, så roligt för er!!

Kramen

2009-05-12 @ 10:45:52
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh Mölle är ju kanske sveriges finaste ställe! Helt underbart.



Grattis förresten :)

2009-05-25 @ 20:03:35
URL: http://slaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0