Hej lördag!

Så var det lördag och dag tre som jag är ledig.
Tyvärr så jobbar givetvis Nicco hela helgen, triiiiist. Men jag har en del planer för dagen ändå..+ att vi fick en alldeles underbar dag ihop igår.
Sen kan man ju lugnt säga att om mindre än två veckor har vi semester ihop..så vi ska nog överleva ändå ;)

Idag är det alltså exakt två veckor till bröllopet! Wiihooo ;)

Snart dags för frukost här och sen funderar jag på ett joggingpass i skogen innan jag planerar att njuta av solen i några timmar.

Kramar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Här efterlyser vi solen... Den gömmer sig bakom molnen men verkar kunna komma fram snart!??

Projektet är ett gammalt fönster som ska skrapas å sen bli till fotoram.

Hoppas du får en fin dag!

Kramen, Maria

2009-05-02 @ 11:35:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0