I Påarp

Half way done för dagen.
Varit på en himmelsk ansiktsbehandling, försökt förskottsbetala blommorna (svååårt det ska vara ibland). Betalt en annan grej ;) (morgongåvan) och sitter nu ute hos pappa i Påarp och väntar på att vår tryckare ska bli ledig så att vi kan trycka våra vigselhäften.

Har äntligen fått min första balja kaffe för dagen så jag är glad..och trött. Pollenallergipillerna tar minsann på krafterna!

Min hy förbättras i alla fall hela tiden...Äntligen kan jag också börja känna mig fin i ansiktet! Underbar känsla.

Nu ska jag visa pappa nybygget ute i Rydebäck som vi satte upp oss på i helgen :)
Kommer säkert att bli skitdyra så jag har inga höga förhoppningar..men jag ÖNSKAR att de kunde hamna på vår prisnivå. Rydebäck känns alldeles lagom. Bra kommunikationer, inte minst för mig som pendlar till Lund, nära stranden, nära stan och fina områden för kommande bebisar ;) Haha

Kram på er sötnosar ;) Ska återgå till mitt kaffe och Hemnet nu ;)


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Hemnet är bra! Synd bara att jag inte hittar huset med stort H! Jag letar å letar å vi kollar å kollar men inte hittar vi rätt... Men tids nog hittar vi nog vårt drömboende!!??

Hoppas ni hittar rätt prisklass!!

Kramen, Maria

2009-05-12 @ 14:40:54
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Tack tack vännen vad gullig du är.

Nu snart kommer ju klockarna att klinga för er :) Det måste vara bröllopsfeber på högsta nivå hemma hos er :) Det pirrar tom i min mage :)

kram kram

2009-05-12 @ 14:41:55
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Härligt att läsa lite Sandra-blogg igen :) Dock ingen pik för att du inte bloggar ALLTID!!! Tänk nu är det bannemaj bara DAGAR kvar till bröllopet! Som tiden har sprungit iväg. Jag ser verkligen fram emot lördag, det ska bli så mysigt att få dela den härliga dagen med er! :) Puss & Kram <3

2009-05-12 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0