Kind of fullt upp!

Puuuuuuust.
Det var en lång dag denna!
Vaknade ca en halvtimme innan klockan ringde, mådde så sjuuuuukt illa (Nix, är inte gravid så slipper vi alla spekulera).
Måste seriöst ha käkat nåt dåligt för de fortsatte en bra bit in på förmiddagen. Hade dessutom galet ont i njurarna efter x antal ipren mot mensvärken.. Bra dag det här! Haha

Nåja, lagom till lunch hade alla krämpor släppt och jag var "back to normal"..typ.
Jobbat undan en del och hann med en halvtimme extra då jag som sagt har 1 och en halv timme att jobba in till på fredag då jag måste gå kl 15.

Sent tåg vilet gjorde att jag var här hemma va 18,15. Snabbombyte, en banan och ett glas yoggi + kolla recept till ikväll så att jag hade koll på vad som behövdes handlas.

Ivääääg till SATS och körde spinning + core med underbara Marina :) Puschar varandra som FÅ just nu!
Handlade och sen har jag lagat galet nyttig mat. Broccoli och blomkålspuré med färsbiffar med rivna morötter i :) Blev faktiskt helt ok för att vara första gången..liiiite söndriga biffar men sånt är livet ibland. Håller tummarna för att även kocken i denna familjen godkänner det när han kommer hem :S

På tal om honom så är denna veckan tuff för oss :(. Jag jobbar dagtid och han jobbar kvällstid..Men har helgen ihop i alla fall, och det är inte ofta ;)

Nu ska jag minsann svara på lite kommentarer, dricka upp mitt vatten och börja göra mig redo för sängen.. Hoppas dock att hjärtat kommer hem innan så vi hinner byta fem ord idag också..

Kram på er och hoppas att måndagen efter (förhoppningsvis) flera dagars ledigt har varit bra!


SAKNAR!!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Jag har haft en mycket lugnare dag än du verkar ha haft!! Pust, jag blir ju trött av tanken att ha så mycket att göra! ;) Du gör det bra!!

Bokade tvättstugan så vi har tvättat vinterjackorna. Känns skönt att man nu kan hänga undan dom. Tänkte putsa upp vinterskorna så dom är fina när dom är dax att användas igen, men det bli imorgon... Nu är det dax att sova snart.

Kramen, Maria

2009-05-04 @ 22:48:07
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Vilken fin bild på er två. Men snart så står ni vid altaret och lovar vrandra fin ord :)

kram tjejen

2009-05-05 @ 09:06:56
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: S!!

hoppas magen är bättre! jo det har du rätt i, alla skulle nog behöva se hur livöden kan bli.. man lever ju ofta bara i sin lilla bubbla utan att uppskatta något o tror bara att alla har det bättre.



Kram på dej vännen!!

2009-05-05 @ 10:32:28
URL: http://originellt.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad fina ni är!

vad skönt att illamåendet försvann! synd att du inte är gravid bara hehe =)



vad mysigt att ni har så många resor planerade! vilket bolag åker ni med eller bygger ni ihop resan själva?



kramar

2009-05-05 @ 11:35:19
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaa vi e såå duktiga =) Du e underbar du med Darling! Puss!

2009-05-07 @ 22:33:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0