Mitt i veckan

Så var det minsann onsdag också. Som vanligt springer tiden iväg...galet fort!

Jag njuter av livet just nu. Trivs så otroligt sjukt bra på jobb!! Älskar att lära mig lite nya grejor igen, uppskattar att ha en riktigt lunchrast, att hinna med en varm kopp kaffe och att alltid ha ett bollplank mitt emot..Linda är en pärla!!
Alla där uppe är förresten pärlor..I måndags kom de in allihop och hade köpt öronhänge + armband till mig i bröllopspresent.. Goingar!! Kommer att bli konstigt att lämna efter midsommar..

Det äkta paret här hemma har varit och tränat och sitter nu nersjunkna i soffan. Jag läser bloggar och slötittar lite på Hemnet.. Min kära man tittar på Champions League finalen..som såklart går av stapeln i Rom.. Önskar vi var där fortfarande..då han han varit lyrisk den där mannen i mitt liv ;)
Kändes dock himla kul när dom visade lite klipp från Rom..Platser som vi var på senast för fyra dagar sen ;)
Ska förresten författa ett inlägg om just Rom också. Men det kommer nog lite senare ;) Det tar ju ändå en styv timme att pyssla ihop.. Speciellt för mig då som sitter och spanar in facebook, pratat med folk på msn och kollar tv samtidigt, haha ;)

Gääääsp, lite nannig idag minsann. Sovit konstigt sen vi kom hem, men så är det alltid för mig. Min kropp måste gå på invant sömn-mönster för att funka. Så fort det rubbas, att jag sover någon annanstans eller så, så är det kört..då tar det ca en vecka innan jag är tillbaka igen.
Fast börjar 9,30 imorrn så liiiiite sovmorgon (7,15) får jag :)

Hinner kanske med ett inlägg till ikväll, om inte säger jag godnatt nu;)
Kramar


En puss under bordet...Känner någon till denna leken förresten? Jag hade i alla fall aldrig hört talas om den innan vårt bröllop.. När alla stampar i golvet skulle vi ner under bordet och pussas..och när alla plingade i glasen skulle vi stå på stolarna och pussas...Hm? Blev lite kämpigt efter ett tag med långa klänningen.. TACK svärmor för assistans ;)


Som ni ser här :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0