Mr & Mrs

En LYCKLIG numera FRU som kikar in och tackar för alla kommentarer.

Jag kommer självklart att sätta mig och sätta ihop ett lååångt inlägg om den absolut bästa dagen i mitt liv.
Fram tills dess tänkte jag bjuda på några bilder... Är ganska så trött idag om jag ska vara ärlig..

Men ett par bilder får ni..tillsammans med ett löfte om att jag imorgon ska svara på kommentarer (underbara ni!!) och lägga upp massvis att foton från VÅR dag.

Allt var helt perfekt. Klänning, frisyr, smink, vigseln, fotograferingen, festen, talen, musiken, GÄSTERNA, danserna, drinkarna...NICCO!
Jag är lite kär i hela livet just nu..på rosa moln :)


GIFTA!!! Och andas ut..Haha


Jag Älskar Dig! :) Finaste mannen i precis hela världen!!


De absolut bästa tärnorna man kan önska sig, fina tjejer finns inte på denna jord!


O såklart de bästa föräldrarna i världen!


Lycka, lycka, lycka!!

Lovar att återkomma med MASSVIS av bilder...

Psstt..måste passa på att skryta lite också...Då Nicco är (som sagt) den bästa fick jag ytterligare en ring i morgongåva..så numera sitter det inte mindre än tre på vänsterfingret..
Har bara en dålig bild än så länge...men håll till godo ;)


Nu är det två trötta nygifta som ska hänga upp lite tvätt...(yei vardag!) och sen sova!!


Massa kramar!


Kommentarer
Postat av: Angelica

STORT Grattis!

2009-05-17 @ 23:27:13
Postat av: Anders

Allt är så vackert och kan inte vänta på att få se morgongåvan in real, ser bra ut på det mindre bra fotot. Puss ;)

2009-05-17 @ 23:52:27
Postat av: Bokmalen

STORT GRATTIS!!! Å, vad vacker du var!! Ja, ni var ju fina båda två å det strålar om er!!! ;) Ser fram emot att få se fler bilder!!! Jag tänkte på er igår!!! ;)

Stor Kram, Maria

2009-05-18 @ 00:12:42
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhhh gumman vilka underbara bilder och vad vackra ni är. jag fick banne mig tårar i ögonen.

Förstår att du går på rosa små moln :) Det gör jag fortfarande!!!!

Grattis till er nu och pussa o krama på varandra mycket.

kram till dig

2009-05-18 @ 09:24:50
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åååååå vad roligt att få se lite bilder! vad fiiina ni var!! visst är det en underbar tid kring bröllopet, helt magisk!!



ser fram emot ännu fler bilder!



kramar och grattis till livet som gift!!

2009-05-18 @ 09:59:55
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Dessi

helt fantastiskt vännen! hoppas ni har det underbart i ROM! vi ses snart hoppas jag!

2009-05-19 @ 20:41:34
URL: http://dezzys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0