Nu jäklar!

Heeej på er!
Jag har saknat detta!!!! Men varit trött, haft mycket att göra and so on..
Men nu släpper vi det här :)
Jag har semester och planerar att blogga massor! Utom just kanske på lördag..för som bekant är det någon som.....GIFTER SIG DÅ!!!!! :)

Men jag hoppas att jag är ursäktad för just den dagen?

Dagarna som gått har spenderats med underbara vänner, men underbara Nicco (borde han komma först kanske?) och underbar familj...Massa planering, maaaaassa flängande och lite jobb + party ovanpå det ;) Det ni!

Nu sitter jag med kraftig pollenallergi blandad med förkylning och är livrädd för att vara megatäppt och inte ha någon röst på lördag. Please,kom med mirakelkurer snabbare än snabbast?!

Tänkte berätta vad vi hittade på i helgen alldeles strax, ska bara svara på lite kommentarer och ta något att äta innan jag ska till Len Hud för min sista ansiktsbehandling innan bröllopet..Dock är det något jag definitivt kommer att fortsätta med! Var åttonde vecka ska man unna sig om man har möjlighet tycker jag!

Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon min söta vän.

Ja nu börjar det närma sig..ska tänka på dig extra mycket på lördag..Ska bli så skoj att se alla bilder sen..Du behöver inte dela med dig dem här på bloggen du kan dela med dem på en god fika :) Hoppas att du får en skön solig tisdag :) kram kram

2009-05-12 @ 09:36:56
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Mitt tips är drick te (max 60 grader varmt) med en massa honung!!! Teet ska inte vara för varmt för då dör dom bra grejerna i houngen!! Detta funkar för mig. När jag känner förkyling komma så dricker jag minst 5 koppar te om dagen.

Allergin hoppas jag att du har nåt mot!!

Jag har haft ont senaste veckan... Men det känns lite bättre nu. Jag hoppas att jag får komma å få den där nedrans sprutan snart!!!

Vad fort tiden gått, har svårt att förstå att det är redan på lördag!!! ;) Men så kul!!!

Stor Kram, Maria

2009-05-12 @ 09:49:32
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad spännande att veckan äntligen är här!!!

ska bli så kul att få se bilder sen och höra hur det har gått!

börjar ni bli nervösa?



med mig och mini är det bara fint, jag längtar tills jag känner lite sparkar eller så:-)



kramar!

2009-05-12 @ 09:55:22
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0