Räkmacka :)

Har haft en lagom kväll.. Skulle egentligen varit i Lund men på grund av massa omständigheter blev det inte så.
Så mamma har varit här och vi har ätit räkor och druckit lite vitt + käkat dessert och druckit kaffe ;) mums!

Har gjort en räkmacka till en viss underbaring som kommer hem snart ;) det + ett glas vitt kan han väl förtjäna? ;) Absolut!

Ska duka fram hans mat nu...o då jag inte har tagit några bilder ikväll får ni nöja er med lilla mig från tidigare idag:





Har varit "au natural" två dagar i streck nu..No make up..och mitt ansikte tackar och bockar :) SÅ skönt ibland!

Oj nä nu måste jag nog snabba mig!

Hörs imorgon, har inte mycket planerat förutom städning och tvätt här hemma, sägs ju att det ska bli kallare och molnigt så kan ju passa bra!

Kram och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, jag får se vad jag hittar på imorgon när sambon jobbar den förbenade beodrade övertiden!??? Halv tre till halv tolv!! Fy så tråkigt att få en kväll till att va solo på. Men, men, det brukar ju ordna sig. Eller hur!???

Stor Kram, Maria

2009-05-02 @ 23:32:27
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

hej hej vännen.

vad mysigt det låter med vin och räkor.

Man får passa på när man har mammsen i närheten :)

Börjar det pirra i kroppen nu innan bröllopet?

kram på dig och ha en fin söndag

2009-05-03 @ 06:40:38
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: teddy

Jag förstår att det börjar kännas nu och bättre blir det inte innan bröllopet heller :) Det kommer pirra mer och mer ska du se.

Jag jobbar.

Är trött och känner mig sliten.

Vill hem.

Här är som ett dårhus.

Hur har du det?

kramis

2009-05-03 @ 10:22:09
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God middag gumman.Så brun du börjar bli..:) Hoppas att du får en skön söndag med din blivande..kram kram

2009-05-03 @ 12:19:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0