Snart helg!

Torsdag kväll var det visst nu.
Imorgon är det fredag och jag har en riktigt go helgkänsla i hela kroppen..Kan bero på att man jobbar "normalt" nu :)
Har precis kommit innanför dörren efter jobb och ska snart sjunka ner framför en film och god mat.

Imorgon är det after work som gäller direkt efter jobb så gäller att man är fit for fight ;)
Blir till att slänga ner partytoppen lite rouge och ett glatt humör i väskan för hinner inte hem och byta om..what a pary pingla man är ;) Förberedd till tusen!

Nej hörrni..Min man känns mer intressant än bloggen just nu, så jag återkommer senare helt enkelt ;)
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Låter härligt med en film. Men jag lovade en kompis som ska ha avskedsfika på jobbet att baka lite åt henne å det kom jag på NU!! Det är bara att ställa sig å baka lite chocolatechip cookies!! ;)

Kramen, Maria

2009-05-28 @ 20:20:22
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0