Städat, tvättat, tränat..Nu hockey!

Heeej igen!

Då var det skinande rent här hemma, renbäddat och vattnat och dammat och pysslat.
Vår diskbänk som såg ut som ett barskåp är numera tom och ren :) Skåpen är också fixade för att kunna få plats med alla flaskor ;)

Tredje omgången tvätt är i maskinen.. det andra är torkat/upphängt/inhängt och klart :) En maskin kvar efter denna sen är det TOMT i tvättkorgen vilken inte händer ofta i denna familjen :P

Har dessutom varit iväg och tränat ben med Marina, duktigt av oss som vanligt ;) Passade på att handla också så ikväll blir det pasta carbonara och en god sallad med avocado och grejor.. Var tvungen att äta hemlagat ikväll, blivit lite väl av "hämt-mat" på sistone :/

Nu äre hockey på tv och jag ska trycka i mig lite ipren mot magvärken..Fast hellre nu än på bröllopet ;)

Kramar

Kommentarer
Postat av: Mindy

Så skönt med en Rom resa..Där är jätte vackert..har varit där en gång & planerar att resa dit igen med min kära...Hur länge ska ni vara där? Skönt med ne Grekland resa längre fram...Ha en skön kväll.kram

2009-05-03 @ 16:42:23
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Oj, vad effektiv du varit idag!! Jag fick sitta en dryg timme på balkongen, sen vågade jag inte sitta längre. Trots att jag smörjer in mig med solskydd så vill jag inte överdosera solen... Det får bli lite i taget...

Ha en fin kväll!

Kramen, Maria

2009-05-03 @ 17:20:05
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0