Trött fru Vourdouka

Det är jag det...Så värst glammigt är det inte, det där fru-livet ;) haha
Jobbat min första dag (kom hem igår eftermiddag och flängde runt till föräldrarna...), stoppat i en maskin tvätt, betalt räkningar och nu svarat på lite kommentarer.

Måste äta innan jag kollapsar men sen ska jag ta mig i kragen och författa ett Låååååångt bröllopsinlägg ;)
Håll tummarna att jag inte somnar i soffan först bara ;)

PS Ni som är gifta..finns det något enkelt sätt att ändra sitt efternamn överallt eller måste jag maila/ringa ALLA?

Kram sålänge!!


Kommentarer
Postat av: mami

Det mesta går via skatteverket, dock måste du meddela t ex HM,La Redoute etc. När skulle bröllopsbilderna som fotografen tog bli färdiga?

kramis

2009-05-25 @ 19:28:59
Postat av: Bokmalen

Tack snälla för att du håller tummarna för mig. Det lär behövas!!

Jag är ju inte gift så jag har tyvärr inget tips vad gäller namnändringen...

Ser fram emot inlägget. Hoppas du får sova ordentligt!!

Kramen, Maria

2009-05-25 @ 19:47:11
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0