Trött...så trött

Jag trodde faktiskt att efter två dagars "semester" skulle jag vara som ny igen.
Där fick jag.

Allergin + en mijon to dos håller på att ta kål på mig. Hoppas det finns mycket kaffe på bröllopet..Haha! Nä skämt åsido men det har ju inte direkt varit mycket semester..och det känns.

Jag och pappa har precis varit iväg och fixat lite. Handlat alkoholfritt + all läsk som kan tänkas gå åt.

Kvar idag är:

Städa av lägenheten lite snabbt
Ta upp snäckorna, som borde vara rena nu, ut vattnet
Röja
Plocka ihop det som ska till lokalen imorgon
Slänga sopor
Skriva drinklista
MYSA med älskling då han kommer hem. Sista natten som ogifta som vi sover tillsammans. Sjukt! :)

Mn vet ni vad..först ska jag fixa snäckorna och sen behöver jag lite vila..Är verkligen HELT slut! Och det andra kommer att gå fort, bara jag sätter fart..

Kramisar

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vila gör du rätt i! Det går ju mycke fortare om man är utvilad... ;)

Kramen

2009-05-14 @ 18:13:47
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0