Vårt Bröllop 2009-05-16

Vaknade tio i sju hos mamma, lite sliten och faktiskt inte speciellt nervös.
Blev stor frukost och däckade jag en stund till innan vi gick till Frisyrmakarna för fix.

   

Upp till mamma igen, åt lite, drack kaffe och sen var det dags för påklädning (har dessvärre inga bilder på just detta).
Till kyrkan där det stod MASSVIS av folk. Just då blev jag någerlunda nervös faktiskt, haha. Fick dock veta senare att det var värre för Nicco. Stackarn stod och skakade i kyrkan, han hade ju stått där framme i över 10 min och väntat på mig..Med alla blickar på sig, haha.

På väg in i kyrkan och fick se min blivande man (för sista gången)

  

Vackra stunder i kyrkan

  

Och utanför

  

Åkte och fotograferade med världens bästa LI! :) Dessa bilderna får ni dock se senare..vi får dom om ca en och en halv vecka!

Anländer till lokalen ca 45 min tidigare än sagt..hann med andra ord med lite bubbel och MASSVIS av foton och kramar innan det var dags för middag:

  

 

Dukningen som vi gjorde dagen innan:

  

Satte oss till bords, njöt av italiens buffé och många vackra tal. Pappas, svärmors, Marinas, Maggis, storebrors, Anders, Teds...Så mycket fint, rolig och BRA!

Lite bilder från middagen: Killarna som pussar på mig, tjejerna på Nicco och lite andra lekar

  

  

Dags för tårta, världens vackraste!!! För er som bor i Helsingborgstrakten kan jag varmt rekommenderar Conditori Viktoria!

  
  

Därefter var det kaffe, avec och lite mer mingel. Sen var det dags för vår första dans som gifta.
Pappa skulle nog säga katastrof, jag säger att det var väldigt Nicco & Sandra. Mycket skratt, vinglande runt och ännu mer skratt..och massa kramar och pussar såklart.

  

Lite bilder på oss med vänner:

  
  

  

Med detta tänkte jag avsluta och säga TACK till precis alla som på något sätt var inblandade i vårt bröllop, den bästa dagen i våra liv!
Speciellt tack till samtliga föräldrar, för tålamod, planeringshjälp och så MYCKET annat!
Till våra underbara toastmastrar som gjorde festen galet lyckad. Vinke och Storebror: ALL cred till er!
Anders; För underbara foton som gör att vi ALLTID kommer att kunna titta tillbaka på "vår dag".
Mia, Lotta och de andra tjejerna på Frisyrmakarna som gjorde mig och tjejerna så fina!

O så ALLA underbara gäster för en alldeles underbar dag! Utan er hade det inte varit mycket till bröllop ;)






Tänk att världens finaste, snällaste och snyggast man är MIN :)

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Vad trevligt med så många bilder!!! Det syns ju att ni hade hur trevligt som helst!

Grattis än en gång!!

Stor Kramen, Maria

2009-05-25 @ 22:08:28
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh hej gummsan och vilka vackra bilder. Jag blir alldeles tårögd ju :) Ni är såååååååååååååååååååååååååå fina tillsammans och vilka underbara bröllopsbilder.

Visst är det magiskt att kala honom för din make nu. Han har ju en helt ny titel het plötsligt...

Välkommen hem iaf. Ni verkar ha haft det jätte mysigt.

stor bamse kramis

2009-05-25 @ 22:30:18
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

Godmorgon gumman..Jätte söta bilder på er alla..Ni är så vackra tillsammans..Var kommer din man från? Ha en skön tisdag i solens varma strålar..Klart vi ska ta & träffas snart..:) kram kram

2009-05-26 @ 09:21:39
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh vad roligt att få läsa om er dag och se alla era bilder! SÅ FINA NI VAR!!! och vilken kärlek! det riktigt lyser om er =)



kram!

2009-05-26 @ 13:50:54
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Zandra

ÅÅ grattis i efterskott!!

Gud va fina ni var och ÄR tillsammans!

Jag är såååå nyffis på dina ringar, dem såg jätte fina ut på den bild du lagt upp tidigare ;-)

Fortsätt njut av de nya fru livet.

Kramar

2009-05-26 @ 20:02:02
URL: http://lillalallas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0