Vigselhäften :)

Yes!
De blev klara idag och nu sitter jag här hemma i soffan och beundrar dessa underverk.
Både vigselhäften (de tll kyrkan) och välkomsthäftena (kommer att ligga på allas platser i festlokalen) är jättefina!
Tack Marina för all hjälp med det senare! Viselprogrammet slängde jag ihop igår ;)

Är så nöjd med allt!
Imorgon bär det som sagt av till Göteborg tillsammans med föräldrarna. Ska först träffa pappas kusin och sen till Maggis för att hon ska få prova sin tärnklänning.
Innan dess hade jag också tänkt hinna prova hela min outfit inför bröllopet..med skor, smycken och allt.

På torsdag står städning på schemat. Tillsammans med organisation av allt som ska tas med till lokalen på fredag när vi ska duka upp allt.
Blir en tuff helg..men världens bästa :) Längtar!!! Snart får jag kalla honom min MAN på riktigt.


Underbara hjärtat mitt!!

Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

ja gifta blir ni ju oavsett vad som händer och det är nog viktigt att se det så! det spelar ju ingen roll om nåt skulle gå lite snett, bara ni får säga ja till varandra =)



det är väl kring nu det är vanligt att börja känna bebisen! men som förstagångsföderska är det lika vanligt att det dröjer till efter vecka 20 nån gång. jag har känt lite "fladder" en gång men längtar nästan ihjäl mig efter nästa gång!



kramar

2009-05-12 @ 20:36:31
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: teddy

Härligt gumman.

Nu är det nära.

Kram på dig

2009-05-12 @ 21:21:17
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Bokmalen

Oj, oj, vad spännande!! ;) Ser fram emot att få se massor av bilder sen!! För det tänker du väl visa!!???

Hoppas du hinner sova lite emellanåt!!!

Kramen, Maria

2009-05-12 @ 23:24:36
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0