En vääääldigt trött lördag

Känner mig rent ut sagt sorglig.

Jag har vant mig vid att vara 24 igen, dvs en livlig tjej som planerar helgerna i förväg och går all in på lördagskvällen.

Det här med att jobba helg igen känns sådär. Har man en gång slutat är det inte skitkul att börja igen..
Upp fem i morse och är helt död nu.

Fikade med Mattias efter jobb och kom hem vid 18...slumrade i soffan fram tillhalv nio. Pratade med mamma. Sitter här. Lyssnar på musik och kollar facebooken.

Ska in i duschen och sen sova igen.

Upp 05 imorgon, på med största leendet och förstående blicken för sen blir det spännande i ett par timmar under utcheck. Nattklubb, bröllop och middag. Allt i ett och nästan fullt i dubbelrummen. Jisses vad jag känner kärleken...framförallt tror jag att mina kära gäster känner kärleken imorgon bitti...Or not.

Näe hörrni. Ingen höjdare. Men det funkar, det gör det alltid på ett eller annat sätt.

Imorn eftermiddag ska jag till daddy och gratta på fars dag. Sen blir det soffan med ett glas vin.. Ledig måndag! :)

Kram på er!

Drar på det här leendet imorgon.. Brukar funka mot arga människor :P haha!


Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Ja, visst borde folk "smälta" av det leendet!! ;) Fattas bara annat.

Hoppas att du fått en trevlig söndag å att du kan njuta av lediga dagen imorgon!!

Kramen, Maria

2009-11-08 @ 18:32:09
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/
Postat av: mami

Älskade gumman, kan någon motstå ditt otroligt smittande leende? Om så skulle vara så är det inte ditt fel, du får solen att se blek ut i jämförelse.

kramisar

2009-11-09 @ 11:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0