Join the movement..

Fredagsmys? Nja. En styck Sandra som ska upp kl 05.00 imorgon är faktiskt sådär sugen på fredagsmys.
Men strunt i det ;)

Har precis tryckt i mig lite lasagne (gårdagens!) och kollat mailen. Nu blir det en timmes powernap på spikisen innan jag ska bege mig till mamma för ost, kex och IDOL tillsammans med henne och bror. På tal om den senare så har just brorsan gått och blivit singel efter 6 år. Knas. Men så är livet ibland och just nu drar lillasyster med honom på allt märkligt ;) (se bild i inlägget nedan, haha!).

På tal om IDOL. Vilken grej det är i Sverige. Överallt pratas det om IDOL på fredagar. Hela tåget sorlade om det nu på vägen hem. "Vem vinner?" "Vem borde åka ut?" "Vilket tema kör dom ikväll?"

Vad tycker NI?

Vem vinner?
Vem borde åka ut?

Ha en alldeles underbar fredagskväll! Jag ska försöka skjuta tankarna på jobb så långt bort som möjligt ;)

Kramar!


På Gordon Ramseys "Maze", London -09

Kommentarer
Postat av: Bokmalen

Tove är ju en favvo. Hon är ju härifrån stan men jag tycker att hon är superduktig. Kalle gillar jag bland killarna. Vi får se hur det går.

Jag har chockat alla i min omgivning genom att fortfarande va vaken. Gick av imorse efter nattveckan så nu vänder jag på dygnet (är det tänkt i alla fall).

Hoppas du får en fin helg!! Å att du lyckas kliva upp så tidigt!!

Kramen, Maria

2009-11-06 @ 19:19:36
URL: http://bokmalensvardag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0